Povrat i reklamacije
POVRAT / REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu Kavo Commerce d.o.o. će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno, koje zaprimi 15 dana od primitka robe, s instrukcijama za povrat robe. Reklamirana roba do potpunog plaćanja ostaje vaše vlasništvo.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite ovdje
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu:
Kavo Commerce d.o.o.
Kali 39/A,
Medveja-Lovran 51415, Hrvatska
ili na e-mail adresu:
info@manukamed.hr
odnosno, na kontakt broj +385 (0)91 940 5997
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Formular za prigovor preuzmite ovdje